Menü Schließen

Brands are getting more and more social

Social Media is becoming increasingly popular in business: in addition to the 20 million Germans, more and more large companies in this country use Facebook and other networks. According to a recent survey, 60 out of the 100 largest brands are getting into Social Networks. The most popular among them is the microblogging service Twitter. It is used by 39 per cent of the brands, followed by YouTube (37 percent), Facebook (28 percent) and blogs (12 percent).

Source: Welt-Online http://www.welt.de/

Bruno Müller
Corporate Advisor „Business-Model-Innovation“
Digital Transformation – Startup Developer – Serial Entrepreneur
Lecturer for Innovation and Entrepreneurial Management

Kontakt

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Durch die weitere Nutzung der Seite stimmst du der Verwendung von Cookies zu. Weitere Informationen

Die Cookie-Einstellungen auf dieser Website sind auf "Cookies zulassen" eingestellt, um das beste Surferlebnis zu ermöglichen. Wenn du diese Website ohne Änderung der Cookie-Einstellungen verwendest oder auf "Akzeptieren" klickst, erklärst du sich damit einverstanden.

Schließen